Користувачі витратили $200 млн на застосунки під час Різдва

Картинки по запросу $200 млн

Така різниця говорить про постійно зростаючий ринок додатків та ігор, а також потенціал розробників для створення нових джерел доходу через підписки, котрі користувачі купують через їхні додатки. Справді, нещодавний тренд — книжки для розфарбування пікселів на App Store, був підкріплений підпискою. Тоді як у минулому застосунки такого типу стягували одноразову плату за розблокування преміум-контенту.

На що користувачі витрачалися найбільше
У звіті також зазначається, що неігрові додатки бачили більш високі темпи зростання, ніж мобільні ігри. Це близько 66% річних порівняно з 5,2%. Проте ігри все ще забирають найбільше грошей, починаючи зі $150 млн 2016 року до $158 млн у 2017 році. Неігрові застосунки, тим часом, подорожчали на $14 млн — з $24 млн до $38 млн.

Дохід, отриманий категорією неігрових додатків багато в чому залежить від стрімінгових застосунків. Зокрема, Netflix та HBO NOW. Споживачі в 2017 році витратили на колосальні 98% більше на розважальні додатки проти того ж самого часу минулого року.